USŁUGA

Standardy obsługi klienta

O.K. Serwis to jakość. Także jakość obsługi. Naprawa samochodów jest u nas najważniejsza, ale zawsze dbamy o dobre relacje z klientem.

 

Profesjonalizm i komunikacja

Jednym z kluczowych elementów dobrej obsługi klienta jest profesjonalizm i skuteczna komunikacja. Pracownicy warsztatu O.K. Serwis są uprzejmi i dostępni dla klientów. Klient otrzymuje jasne informacje na temat przeprowadzanych napraw, diagnozy problemów oraz spodziewanych kosztów. Dobra komunikacja w razie jakichkolwiek opóźnień lub zmian w planie naprawy jest najważniejsza.

Terminowość

Zgodność z ustalonymi terminami jest niezwykle ważna. Każdy klient oczekuje, że jego samochód zostanie naprawiony w określonym terminie. Nasze warsztaty dążą do minimalizacji czasu oczekiwania i informują klienta w razie wystąpienia nieprzewidzianych opóźnień.

Jakość usług

Naprawa samochodu musi być przeprowadzona profesjonalnie i skrupulatnie. Warsztaty korzystają wyłącznie z wysokiej jakości części zamiennych oraz stosują nowoczesne narzędzia i technologie – to klucz do zapewnienia trwałej i solidnej naprawy.

Przejrzystość cen

Klient powinien mieć jasny obraz kosztów związanych z naprawą. Warsztat udziela klientowi wyczerpujących informacji na temat cen części zamiennych, robocizny oraz innych ewentualnych opłat. Przejrzystość wszystkich kosztów buduje zaufanie klienta.

Wygodna poczekalnia

Każdy warsztat ma komfortowe warunki dla klientów oczekujących na naprawę swojego pojazdu. Przyjazna poczekalnia z dostępem do kawy czy herbaty, czasopism oraz czytelnych informacji na temat przeprowadzanych prac to elementy, które zdecydowanie poprawiają doświadczenie klienta.

Obsługa posprzedażowa

Po zakończonej naprawie prosimy o opinię na temat obsługi i jakości wykonanej usługi. Opinia jest dla nas ważna, dzięki temu dążymy do ciągłego doskonalenia usług.

Wartości sieci O.K. Serwis

Dokumentacja naprawy

Wszystko w jednym miejscu

Czytaj więcej

Przegląd w jakości ASO

Bez utraty gwarancji

Czytaj więcej
Wyszukiwarka warsztatów

Nowa usługa Doradcy Serwisowego

Pozwól nam znaleźć
odpowiedni serwis za Ciebie

Zadzwoń do nas! Nasz doradca serwisowy znajdzie dla Ciebie dogodny termin w warsztacie. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

22 100 47 44

Wyszukiwarka warsztatów

Skorzystaj z wygodnej wyszukiwarki i wybierz jeden z kilkuset warsztatów w Polsce.

Sprawdzisz odległość

Poznasz zakres usługi

Przeczytasz opinie

Aktualności i porady

  • Porady

Uwaga na dziurę! Czyli jak uniknąć kosztownych napraw

Pod powierzchnią asfaltu mogą kryć się kosztowne niespodzianki – dziury i wyrwy, które mogą uszkodzić zawieszenie auta. Dowiedz się, co może ulec uszkodzeniu i jak uniknąć wysokich kosztów napraw.

  • Aktualności
  • Porady

Właściwa geometria kół: Klucz do bezpiecznej i komfortowej jazdy

Ściąga ci auto w jedną stronę, opony zużywają się szybciej, a może słyszysz piski podczas jazdy? To znak, że czas na wizytę w warsztacie i kontrolę geometrii kół.

  • Porady

Czy oleje syntetyczne całkowicie zastąpią mineralne?

Wraz z postępem technologicznym i rosnącymi wymaganiami ekologicznymi przemysł motoryzacyjny ewoluuje, zmieniają się również technologie związane z olejami silnikowymi. Oleje syntetyczne zdobywają coraz większą popularność, ale czy mogą one całkowicie zastąpić tradycyjne oleje mineralne?

  • Aktualności

ELF głównym partnerem sieci O.K. Serwis

ELF został głównym partnerem sieci warsztatów O.K. Serwis. W ofercie francuskiego producenta znajdują się najwyższej jakości środki smarne do samochodów wszystkich marek, dlatego współpraca z sieciami multibrandowymi takimi jak O.K. Serwis to naturalna droga rozwoju i promocji.

  • Aktualności
  • Porady

Jak prawidłowo dobrać opony?

Niezależnie od tego, czy kupujemy opony nowe czy używane, przy zakupie ważnych jest kilka parametrów. Jednym z nich jest sezonowość, producenci oferują trzy podstawowe rodzaje ogumienia: letnie, zimowe i całoroczne.

  • Aktualności
  • Porady

Jak skutecznie dbać o klimatyzację?

Układ klimatyzacji w samochodzie stał się w ciągu kilkunastu ostatnich lat wyposażeniem, postrzeganym jako absolutnie niezbędne. Samochód posiadający to nieocenione udogodnienie, w letnie dni daje swojemu użytkownikowi ogromny komfort w czasie podróżowania. Jednak nieumiejętnie użytkowana i serwisowana klimatyzacja, potrafi często zrobić przysłowiowe „więcej szkody niż pożytku”, narażając przy okazji użytkownika na niemałe koszty.

Nowa usługa Doradcy Serwisowego

Pozwól nam znaleźć
odpowiedni serwis za Ciebie

Zadzwoń do nas! Nasz doradca serwisowy znajdzie dla Ciebie dogodny termin
w warsztacie. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

22 100 47 44

Doradca serwisowy

22 100 47 44

Zadzwoń do nas! Nasz doradca serwisowy znajdzie dla Ciebie dogodny termin w warsztacie. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.